عزيزا... سيفي با اشاره به نامگذاري سال 1391  به عنوان "سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني" از طرف مقام معظم رهبري خاطر نشان كرد : اين شعار بايد در تمام عرصه ها محقق شود.
عزيزا... سيفي با بيان اينكه مقام معظم رهبري (مدظله العالي) هر ساله مهمترين محور و راهبردهاي كشور را با نامگذاري آن سال اعلام مي دارند  افزود: رهبر معظم انقلاب هر سال با ارزيابي دقيق تحولات داخلي و بين المللي محور فعاليت را در كشور را مشخص مي نمايند كه بيانگر اين مطلب است كه اگربر طبق خط ترسيم شده از معظم له كارها پيگيري و اجرايي شودكشور از منابع و سرمايه ملي استفاده حداكثري خواهد كرد.
فرماندار با اشاره به نامگذاري 1391 به عنوان سال " سال توليد ملي، حمايت كار و سرمايه ايراني " از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) خاطر نشان كرد ايشان با ظرافت و تيزبيني شرايط حساس منطقه اي و جهان را رصد مي كنند و با پيش بيني هاي صحيح و به موقع خود بر تهديدها و فرصتهاي پيشروي نظام و انقلاب اشرافيت كامل دارند و از اين رو همه مسئولين و دست اندركاران در بخشهاي مختلف كشور بايد با هم انديشي و تعامل مناسب و برنامه ريزي دقيق در جهت رسيدن به اين خواسته مهم هم قسم شوند.
سيفي اظهار نمود: "توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني " اين شعار تنها در زمينه اقتصادي نيست بلكه بايد در تمام بخشها مثل فرهنگي ، اجتماعي و ... نيز محقق شود.
وي با تأكيد به اين مطلب كه دشمنان نظام در پي اين مي باشند كه هر روز كشور را از طريق تهديد و تحريم با چالشي جديد مواجه سازند تصريح كرد: نامگذاري سال 91 به عنوان تكميل كننده شعار و پيامهاي سالهاي قبل مي باشد كه در جهت تحقق دهه چهارم انقلاب دهه پيشرفت و عدالت مي باشد و مردم نيز با درك شرايط حساس همگام با مسئولين در صدد اين مي باشند كه در عرصه هاي مختلف به خود كفايي رسيده و اين تحريمها فرصتي براي فتح قله هاي پيروزي باشد تا دشمنان بار ديگر در راه رسيدن به اهداف شوم خود شكست خورند.
سيفي در پايان ابراز اميدواري كرد تمامي دستگاههاي بتوانند با برنامه ريزي مناسب و با تأسي از بيانات رهبر معظم انقلاب در رسيدن ايران اسلامي عزيز وسند چشم انداز بيست ساله كشور سهيم باشند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا